Громадська думка чи … Або як працює КП «Міськтепловоденергія». Звернення від депутата міської ради Валерія Гордійчука - 12 Січня 2012 - Місто - НОВИНИ - Портал живого міста Kam-Pod.in.ua м. Кам'янець-Подільський
Логін:  
Пароль:  



Новини по категоріям
Місто
Район
Політика, Економіка
Надзвичайні події, Кримінал
Культура, Мистецтво
Освіта, Спорт
Статті, Публікації
Інші новини
Календар новин
«  Січень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Канали

Слідкуйте за новинами з порталу на головній сторінці Яндекса, додавши віджет.

добавить на Яндекс
Реклама

Новини

Всі новини » Місто » 2012 » Січень » 12


Громадська думка чи … Або як працює КП «Міськтепловоденергія». Звернення від депутата міської ради Валерія Гордійчука

  Нещодавно мені як і всім депутатам міської ради довелося ознайомитися із статистичними даними, які стосувалися якості надання комунальних послуг у Кам’янці-Подільському.

  Викладена інформація мене як депутата міської ради, директора найбільшого комунального підприємства та й просто мешканця нашого міста не просто обурила, а відверто шокувала своєю безглуздістю та неправдивістю. Саме тому вирішив вкотре звернутися до громади.

  Так, 15 грудня під час пленарного засідання міської ради було затверджено «Програму реформування і розвитку житлово-комунального господарства міста Кам’янця-Подільського на 2012-2015 роки». У цей час я перебував у відрядженні в Києві, де займався питанням виділення додаткових коштів на модернізацію нашого обладнання. Тому на сесії я не був присутнім. Але з розповіді колег та з матеріалів у ЗМІ знаю, що це питання заслуховувалося, було відзначено ряд позитивних змін у комунальному господарстві міста, які сталися за останній рік.

  Проте у самій програмі я побачив розділ №5 «Оцінка якості житлово-комунальних послуг та рівня задоволення ними потреб населення», який зовсім не залишив приводу для оптимізму для КП «Міськтепловоденергія».

  Виявляється, що у місті періодично проводиться опитування громадської думки щодо оцінки якості комунальних послуг. Не вказано, хто і коли проводив такі опитування, якою була статистична вибірка. Але результат вражає: лише 30% опитаних оцінили роботу КП «Міськтепловоденергія» з тепло-, водопостачання та водовідведення як задовільно, а от 68% визнали її незадовільною.

  Щодо технічного обслуговування внутрішньо будинкових інженерних мереж, то тут взагалі катастрофічна ситуація – 76% респондентів негативно оцінюють якість роботи. Тобто виходить, що майже 70-80% мешканців міста незадоволені якістю послуг КП «Міськтепловоденергія».

  Цікаво, що 60% опитаних задоволені роботою ЖЕКів, і тільки 32% – поставили їм оцінку «незадовільно».

  Читаючи та аналізуючи цю інформацію, виникає відчуття, що хтось щось переплутав, або навмисно наводить «тень на плетень» для відволікання уваги від серйозних проблем в роботі ЖЕКів.

  Хто кого опитував та як формулював запитання можна тільки здогадуватись.

  Але навіщо такою псевдостатистикою спотворювати реальний стан справ у ЖКГ Кам’янця-Подільського?

  Послуги з водопостачання та водовідведення в місті надаються цілодобово, на теплопостачання теж гріх жалітися. Звичайно, що при роботі такого великого та складного господарства інколи виникають збої чи аварії, які оперативно усуваються. Відомо, що в Україні є чимало міст, де вода подається за графіком та й ще й сумнівної якості – жовтого чи синього кольору, є проблеми з теплом, але й там, напевно, не буде такого масового незадоволення з боку населення.

  Статистика звернень від споживачів багатоквартирних житлових будинків до диспетчерської служби КП «МТВЕ» за 11-ть місяців 2011 року говорить таке: щодо центрального опалення – 1465 звернень, з холодного водопостачання – 2576 звернень. Якщо порівняти кількість звернень та кількість абонентів, то вийде, що на проблеми з центральним опалення скаржаться – 7,32%, а на холодну воду та водовідведення – 7,15%. А звідки ж тоді взялася цифра 68%.

  Також ми проаналізували кількість звернень, які проходять через приймальню директора. За два з половиною місяці опалювального сезону надійшло всього 64 звернення щодо неякісного опалення. З них – 50 звернень припали на жовтень, коли починався опалювальний сезон та відбувалася наладка систем. Це нормальне явище. А от за листопад та грудень надійшло всього 14 (!) заяв від 100-тисячного міста. Хіба це не показник якості роботи?

  Крім того, за цей час не було депутатських запитів щодо неякісної роботи нашого комунального підприємства, не створювалося ніяких комісій, не надходило запитань від ЗМІ. Значно зменшилася кількість тих, хто скаржиться міському голові у програмі «Міська кухня». Виникає питання: де ж ті 70% незадоволених, чому вони нікому не скаржаться?

  Особливу увагу хотів би звернути на обслуговування внутрішньобудинкових мереж. Тут найчастіше виникають проблеми, які ми намагаємося усувати. Нещодавно моїм наказом було проведено реорганізацію районів теплових мереж – з трьох залишилося лише два, проте створено спеціальну дільницю внутрішньобудинкових мереж. Це новий підрозділ, який займається лише обслуговуванням житлових будинків.

  Всього за 20 днів роботи після реорганізації ми маємо значні результати: вирішено проблему десятирічної давності з опаленням та гарячою водою в будинку по вул. Панівецькій, 13а, покращено теплопостачання в будинку по вул. Червоноармійська, 8. По вул. Червоноармійська, 46 вдалося відкрити підпільні канали та подати тепло. Значно зменшилася кількість затоплень підвалів, відремонтовано 42 стояки. Працівники цього підрозділу самотужки складають дефектні акти, які будуть включені у план капітального ремонту на 2012 рік. До речі, до цього таку роботу нібито проводили ЖЕКи, але коли довелося передавати нам на баланс мережі, то виявилося, що в них немає ні схем, ні планів, взагалі ніяких документів. Але при цьому говорять, що вони працюють значно краще, ніж ми.

  За 2011 рік ми значно покращили свої фінансові показники – на 3 млн. грн. зменшили свої збитковість. Це при тому, що тарифи у нас діють на рівні 2009 року і не покривають витрат на виробництво послуг.

  ЖЕКи з 1 січня 2011 року працюють за економічно обґрунтованими тарифами.

  Люди все це повинні знати і робити власну оцінку. Я впевнений, що вона суттєво відрізняється від цього «лжеопитування».

  Тому вкотре звертаюся до кам’янчан із закликом до співпраці. Прошу вас повідомляти КП «Міськтепловоденергія» про всі недоліки, які виявляються у нашій роботі, і ми разом спробуємо їх вирішити, щоб у нашому місті й надалі були якісні послуги.

  Окремо хочу звернутися до колег-депутатів: напередодні Нового року мені прикро, що ви прийняли таке рішення, чим фактично перекреслили важку та напружену роботу майже тисячного колективу, який справді в поті чола працює, щоб врятувати наше комунальне підприємство та забезпечити 100-тисячне місто життєво необхідними послугами.

З повагою, депутат міської ради Валерій Гордійчук.
Міськтепловоденергія

Додав(ла): -ljova- | Переглядів: 391
Коментарів: 0


Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Підприємства

  Музей історії судочинства на Поділлі XVI-XVII...
  Папероні, піцерія
  Кам'янець-Подільська районна державна адм...
  Навчально-виховний комплекс №9
  Радіо-таксі 1579

Оголошення

  Польские подгузники Dada, памперсы Дада розни...
  заработай деньжат к НГ safepays.org - платит!...
  Квартирный переезд в Каменец-Подольском. Пере...
  Допомога юриста!
  Столярні роботи Кам'янець-Подільський, ст...

Коментарі

  Магазин - це кошмар. Купили телефон Lenovo, ц...
911 комп`ютерна техніка
  яка ціна Iphone 5? і чи можна взяти в кредит ...
911 комп`ютерна техніка
  У вас є Lenovo A528?
911 комп`ютерна техніка
  Відпочивали в серпні. Дорога - жах, краще їха...
Сонячна Долина, садиба смт Стара Ушиця
  03849 3-12-51
Автовокзал Кам'янець-Подільський
Copyright Kam-Pod.in.ua © 2008-2016.


При використанні матеріалів сайту, гіпер-посилання на kam-pod.in.ua обов'язкове.