Звернення громадян під пильним оком членів виконавчого комітету - 18 Березня 2011 - Політика, Економіка - НОВИНИ - Портал живого міста Kam-Pod.in.ua м. Кам'янець-Подільський
Логін:  
Пароль:  



Новини по категоріям
Місто
Район
Політика, Економіка
Надзвичайні події, Кримінал
Культура, Мистецтво
Освіта, Спорт
Статті, Публікації
Інші новини
Календар новин
«  Березень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Канали

Слідкуйте за новинами з порталу на головній сторінці Яндекса, додавши віджет.

добавить на Яндекс
Реклама

Новини

Всі новини » Політика, Економіка » 2011 » Березень » 18


Звернення громадян під пильним оком членів виконавчого комітету

  17 березня на черговому засіданні виконавчого комітету було розглянуто 39 питань. Вони стосувалися соціальної, житлово-комунальної, житлової, гуманітарної та інших сфер життєдіяльності міста.

  Завідувач загального відділу Ніла Коляда доповідала про стан роботи із зверненнями громадян у 2010 році.. Так, протягом 2010 року до виконавчого комітету міської ради надійшло 2893 письмових звернень громадян, майже стільки ж в порівнянні з 2009 роком (2890).Зменшилася кількість громадян, яких прийняв міський голова з особистих питань до 394 у 2010 році (з 469 – у 2009 році). Більшість питань, що порушуються мешканцями міста на прийомі міського голови стосуються поліпшення житлових умов.

  Із 2893 письмових звернень 1139 задоволено, що становить 40 % від загальної кількості звернень.

  Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються інваліди ВВВ, учасники ВВВ, сім’ї загиблих, учасники бойових дій, інваліди різних груп загального захворювання багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки. Вказані категорії громадян, в основному, звертаються з питань: забезпечення житлом, обмін житла на нижчий поверх, забезпечення лікарськими засобами та засобами реабілітації, перевезення по міських маршрутах, надання матеріальної допомоги, державної соціальної допомоги, ремонту житлового фонду.

  Найбільша кількість звернень стосується житлових питань -  1441, питань землекористування 726, комунального господарства – 420, соціального захисту – 136, та інші.

  Відповідно до затвердженого графіка, щовівторка проводиться «гаряча» телефонна лінія з міським головою, його заступниками та начальниками підпорядкованих департаментів і управлінь.

  Продовжує цілодобову роботу створена при виконавчому комітеті служба «1505», яка приймає звернення громадян у телефонному режимі. За 2010 рік до служби надійшло 12383 усних звернень (2009 – 8752), в основному це комунальні питання, які передаються заступнику міського голови з комунальних питань для організації вжиття відповідних заходів.

  Відповідно до затвердженого графіка міським головою та його заступниками проведено 58 виїзних прийомів громадян, в ході яких було прийнято 328 мешканців міста, які порушили 343 питання.

  З метою оприлюднення діяльності місцевих органів влади у місцевій газеті «Кам’янець-Подільський вісник» публікуються результати роботи міської влади із зверненнями громадян, висвітлюються підсумки роботи по розгляду звернень мешканців міста, друкуються графіки як особистих, так і виїзних прийомів громадян за місцем проживання, графіки проведення «гарячих» телефонних ліній.

  Продовжується робота щотижневої радіопередачі «Міська кухня», що дає змогу жителям міста звернутись до міського голови та висловити свої прохання, побажання чи скарги. Протягом 2010 року проведено 22 радіопередачі за участю міського голови на телерадіокомпанії «Подолянин – TV», під час яких було порушено 656 питань. На всі питання міський голова надавав обґрунтовані відповіді та доручав відповідним службам вирішення отриманих звернень.

  З 20 грудня 2010 року відкрито абонентську скриньку міського голови для надходження особистих звернень громадян міста.

  Щодо поточного року, то протягом січня-лютого в порівнянні з відповідним періодом минулого року кількість звернень помітно зменшилася (у 2011 році на 92 звернення менше ніж у 2010 році). Зокрема суттєво зменшилася кількість звернень з питань земельних відносин та соціального захисту (з 127 до 69 і з 34 до 16 відповідно).

  У 2010 році запроваджене в роботі відділу програмне забезпечення за допомогою якого спрощено реєстрацію та пошук необхідної вхідної кореспонденції, що надходить до виконавчого комітету. Також вищезазначене програмне забезпечення дає змогу посилити контроль за виконанням вхідної кореспонденції та зверненнями громадян.

  Наступним кроком стане запровадження електронного документообігу, що призведе до більш якісного та оперативного розгляду звернень громадян.
Кам'янець-Подільська міська рада

Додав(ла): -ljova- | Переглядів: 277
Коментарів: 0


Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Підприємства

  Інститут бізнесу і фінансів при ПДАТУ
  Амадеус Клаб, готель
  Замки та храми України
  Три ставки, корчма
  Атланта, стоматологічна клініка

Оголошення

  Участок 49 сот. на березі річки в с.Устя
  Столярні роботи Кам'янець-Подільський, ст...
  Установка, ремонт кондиционера Каменец-Подоль...
  Відкатні ворота Кам'янець-Подільський. В...
  Установка сигналізації Кам'янець-Подільсь...

Коментарі

  Магазин - це кошмар. Купили телефон Lenovo, ц...
911 комп`ютерна техніка
  яка ціна Iphone 5? і чи можна взяти в кредит ...
911 комп`ютерна техніка
  У вас є Lenovo A528?
911 комп`ютерна техніка
  Відпочивали в серпні. Дорога - жах, краще їха...
Сонячна Долина, садиба смт Стара Ушиця
  03849 3-12-51
Автовокзал Кам'янець-Подільський
Copyright Kam-Pod.in.ua © 2008-2017.


При використанні матеріалів сайту, гіпер-посилання на kam-pod.in.ua обов'язкове.